Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, «ο Κύπριος υπουργός εξέφρασε βαθιά ανησυχία για τις εξελίξεις στην Αίγυπτο και μετέφερε τα αισθήματα συμπαράστασης του κυπριακού λαού προς το φίλο αιγυπτιακό λαό».
Ο κ. Κασουλίδης ευχήθηκε όπως σύντομα αποκατασταθεί η τάξη και η ηρεμία στη χώρα, και συμμερίστηκε άποψη του Αιγυπτίου ομολόγου του για καταδίκη εμπρησμών και δολιοφθορών σε χριστιανικές εκκλησίες, τεμένη και κυβερνητικά κτίρια.
Οι δύο Υπουργοί, καταλήγει η ανακοίνωση, συμφώνησαν όπως παραμείνουν σε επικοινωνία.