Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Το πόρισμα συνοψίζει την έρευνα που είχε διενεργήσει το πανεπιστήμιο Χούμπολτ του Βερολίνου σχετικά με την χρήση φαρμακοδιεγερτικών ουσιών στην Δυτική Γερμανία από την δεκαετία του 1950. Σύμφωνα με την έρευνα αυτή, οι αθλητές "ντοπάρονταν" συστηματικά και μάλιστα με κρατική χρηματοδότηση.
 
Το Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα (SPD) ζήτησε στο μεταξύ, τόσο ο υπουργός Εσωτερικών Χανς-Πέτερ Φρίντριχ, όσο και ο πρόεδρος της Γερμανικής Ολυμπιακής Επιτροπής Τόμας Μπαχ, να κληθούν να απαντήσουν στα ερωτήματα της αρμόδιας ειδικής εξεταστικής επιτροπής του ομοσπονδιακού Κοινοβουλίου για την υπόθεση αυτή.
 
Η επιτροπή αθλητισμού πρόκειται να συνεδριάσει στα τέλη του τρέχοντος μηνός, ή στις αρχές του Σεπτεμβρίου, για να εξετάσει τα σχετικά με την έρευνα για το φαινόμενο του ντόπινγκ στην Δυτική Γερμανία την οποία διεξήγαγαν το Χούμπολτ και το πανεπιστήμιο του Γουλιέλμου της Βεστφαλίας στο Μίνστερ.
 
Η δημοσίευση της έρευνας έκτασης 800 σελίδων είχε καθυστερήσει, κυρίως για να προστατευθεί η ιδιωτική ζωή των προσώπων που αφορά. Ένας εκπρόσωπος του υπουργείου Εσωτερικών δήλωσε πάντως ότι οι ανησυχίες αυτές διευθετήθηκαν.
 
Ο Μπαχ και ο υπουργός Εσωτερικών είχαν καλέσει αμφότεροι να δημοσιευθεί πλήρως η έρευνα. Μια εσωτερική έκθεση, που είχε δημοσιευτεί πριν από δύο χρόνια έκανε λόγο για συστηματική χρήση φαρμακοδιεγερτικών ουσιών και αναβολικών που χρηματοδοτούσε το κράτος, με αποκορύφωμα τις δεκαετίες του 1970 και του 1980.