Η εκτόξευση έγινε στις 4:48 το πρωί τοπική ώρα από την βάση Τανεγκασίμα στη νότια Ιαπωνία.
Ο πύραυλος H-2B φέρει τη μη επανδρωμένη μονάδα HTV4 ή Kounotori («Πελαργός»), η οποία μεταφέρει τον εξοπλισμό στους «ένοικους» του ISS και όπως ανακοίνωσε η JAXA «όλα πήγαν σύμφωνα με το σχέδιο».