Του Χρίστου Χαραλάμπους
Την επιμνημόσυνη δέηση στο στρατιωτικό κοιμητήριο στον Τύμβο Μακεδονίτισσας, παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας Νίκου Αναστασιάδη, τέλεσε ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος.
Ακολούθησε προσκλητήριο πεσόντων αξιωματικών και οπλιτών με άγημα της Εθνικής Φρουράς να ρίχνει χαιρετιστήριες βολές για τους πεσόντες κάθε σώματος του Κυπριακού και Ελληνικού στρατού.
Ακολούθησε κατάθεση στεφάνων από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο, τον Πρόεδρο της Βουλής, τον Πρέσβη της Ελλάδος εκ μέρους της Κυβέρνησης της Ελλάδας, τον Αντιπρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, Ιωάννη Δριβελέγκα, και εκπροσώπους κομμάτων και οργανώσεων.
Συγκινητική ήταν η στιγμή της κατάθεση στεφάνου από τον μοναδικό επιζώντα του μοιραίου Νοράτλας που κατέπεσε στον Τύμβο Μακεδονίτισσας από φίλια πυρά, στην επιχείρηση «Νίκη», Αθανάσιο Ζαφειρίου
Την ευχή τους όπως σύντομα απελευθερωθεί η πατρίδα εξέφρασαν δύο Ελληνες κομάντο που πολέμησαν στην Κύπρο το 1974.
Η επιμνημόσυνη δέηση ολοκληρώθηκε με την ανάκρουση του Εθνικού Υμνου.