Της Στέλλας Κόκκινου
Θορύβησαν τον υπουργό Δικαιοσύνης Ιωνά Νικολάου όσα ακούστηκαν χθες στην ερευνητική επιτροπή για τις τουρκοκυπριακές περιουσίες αναφορικά με τις εκθέσεις τις ΚΥΠ, κατά πόσο δηλαδή ο τουρκοκύπριος πωλητής του τεμαχίου διέμενε μόνιμα στις ελεύθερες περιοχές ή όχι.
Τόνισε ότι η κατάθεση του προέδρου της επιτροπής Ελέγχου της βουλής Γιώργος Γεωργίου ο οποίος ενόρκως χθες είχε δηλώσει ότι αναγκάστηκε να παίξει το ρόλο της ΚΥΠ και είχε διαπιστώσει ακριβώς τα αντίθετα από όσα ανέφερε στην έκθεση της η υπηρεσία δεν μπορούν να παραβλεφτούν και θα πρέπει είπε να διαπιστωθεί ακριβώς κάτω από ποιες συνθήκες συντάχθηκε αυτή η έκθεση και κατά πόσο ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Τόνισε δε με έμφαση ότι αν διαπιστωθεί ότι όντως η έκθεση ήταν παραπλανητική θα υπάρξει τιμωρία αυτών που τη συνέταξαν.
Ανέφερε δε ότι την έρευνα θα διεξαχθεί από την ίδια την ΚΥΠ και όχι από άλλη υπηρεσία και εμφανίστηκε καθησυχαστικός
Η επιτροπή πάντως συνέχισε και σήμερα το έργο της, ενώπιων της κατέθεσε ο αναπληρωτής διευθυντής του κτηματολογίου Κλεάνθης Κλεάνθους τον οποίο συνόδευαν και 2 λειτουργοί του τμήματος Βάσος Βασιλείου και Τάσος Αριστείδου.
Παρέδωσαν στην επιτροπή 2 φακέλους με το ιστορικό της μεταβίβασης του τεμαχίου, αναφέρθηκε ότι ο τουρκοκύπριος το αγόρασε το 1963 από άλλους τέσσερεις τουρκοκύπριους. Η μεταβίβαση του τεμαχίου στην εταιρεία που το μεταπώλησε στην αρχή τηλεπικοινωνιών έγινε τον Ιούλιο του 2010.
Ο Υπ. Δικαιοσύνης φιλοξενήθηκε στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του ΑΝΤ1 και επεκτάθηκε επί του θέματος: