Του Γιάννη Σελινόπουλου
Σε αίσθημα ανασφάλειας αποδίδει ο Δήμος Αγίου Δομετίου την διστακτικότητα ηλικιωμένης γυναίκας να αποχωρήσει από ετοιμόρροπο σπίτι το οποίο παρουσίασε χθες ο ΑΝΤ1.
Ο Δήμαρχος Αγίου Δομετίου, Κώστας Πέτρου, δήλωσε ότι η υπόθεση είναι γνωστή στις δημοτικές αρχές, οι οποίες μάλιστα της βρήκαν οι ίδιες σπίτια τα οποία θα μπορούσε να ενοικιάσει για να μην κινδυνεύει, ωστόσο η ίδια τα απέρριψε.
Η κοινωνική λειτουργός του Δήμου Αγίου Δομετίου, Μαργαρίτα Βρακά, είπε ότι η ηλικιωμένη έχει απορρίψει και πρόταση να εγγραφεί στο πολυδύναμο Κέντρο Ενηλίκων, διότι θέλει να είναι ελεύθερη, και πρόσθεσε ότι τόσο οι δημοτικές αρχές όσο και το Γραφείο Ευημερίας κάνουν ότι μπορούν αλλά και ότι δεν μπορούν να παρέμβουν προς τον ιδιοκτήτη του σπιτιού.
Το θέμα θα επανεξετάσει αύριο και το Γραφείο Ευημερίας ώστε η ηλικιωμένη να μετακινηθεί σε ασφαλές σπίτι.
Χθες: Ο Γολγοθάς μιας ηλικιωμένης. Ολομόναχη σε τρώγλη στον Άγιο Δομέτιο
Του Γιάννη Σελινόπουλου
Στο βίντεο βλέπετε το σπίτι στο οποίο διαμένει η ηλικιωμένη στον Άγιο Δομέτιο. Ετοιμόρροπο το ταβάνι στο υπνοδωμάτιο
Η κυρία Τασούλα, πληρώνει ενοίκιο για αυτό το σπίτι κάθε μήνα. Σοβάδες πέφτουν σε όλους τους χώρους, τα ξύλα κρέμονται από το ταβάνι. Σπασμένα γυαλιά στα παράθυρα.
Και η κατάσταση θα ήταν ακόμα χειρότερη, αν όπως λέει η ίδια δεν είχε την τύχη να την βοηθήσει ένα μέλος της Αστυνομίας, που της έκανε κάποιες δουλειές μέσα στο σπίτι. Κάποια από τα τζάμια είναι σπασμένα, διότι όπως λέει κάποιοι της πετούν ακόμα και πέτρες από το δρόμο.
Επικοινωνήσαμε με το υπουργείο Εργασίας, στο οποίο υπάγεται το Γραφείο Ευημερίας. Η Λειτουργός Υπηρεσιών Κοινωνικής Ευημερίας, Στέφη Χρυσοστόμου δήλωσε στον ΑΝΤ1 ότι είναι γνωστή η υπόθεση και ότι έχουν καταβληθεί προσπάθειες να μετακινηθεί η Τασούλα Αδάμου, ωστόσο η ίδια όπως μας λέχθηκε, τελευταία στιγμή αρνείται.
Μάλιστα όπως υποστηρίζει η κυρία Χρυσοστόμου, ακόμη και λειτουργός του Δήμου Αγίου Δομετίου προσπάθησε να την πείσει να μετακινηθεί, κατόπιν εντολών του Δημάρχου Αγίου Δομετίου.
Η λειτουργός των Υπηρεσιών Κοινωνικής Ευημερίας δήλωσε στον ΑΝΤ1 ότι από τη Δευτέρα το πρωί θα καταβληθούν ακόμη πιο έντονες προσπάθειες για να μετακινηθεί η ηλικιωμένη σε ασφαλές σπίτι.