Ο ιδιοκτήτης εταιρείας φωτοβολταϊκών κατήγγειλε στον αστυνομικό σταθμό Παναγιάς ότι άγνωστοι έκλεψαν από το υπό ανέγερση φωτοβολταικό πάρκο στη Χούλου, φωτοβολταϊκές κυψέλες συνολικής αξίας 6.000 ευρώ.
Σύμφωνα με την αστυνομία, το πάρκο ήταν περιφραγμένο και οι δράστες μπήκαν σε αυτό αποκόπτοντας την κλειδαριά του μεταλλικού καγκέλου.