Του Γιάννη Σιλινόπουλου
Σε νέα βάση θέλει να θέσει το θέμα του οδοφράγματος Πυροίου ο δήμαρχος Αθηαίνου, ο οποίος δηλώνει στον ΑΝΤ1 ότι πρόθεση των αρχόντων της τοπικής αυτοδιοίκησης στην περιοχή είναι να ανακινηθεί το θέμα και πάλι με στόχο τη διάνοιξη της διόδου Αθηαίνου – Πυροίου – Λευκωσίας: "Θα καλέσουμε τον υπουργό Εξωτερικών να μας δεχθεί ή αν μπορεί να έρθει εδώ για να ανακινήσουμε το θέμα. + Για εμάς δεν είναι οδόφραγμα και θέλω να το βάλουμε σε αυτή τη διάσταση πλέον, γιατί δεν είναι οδόφραγμα αυτό που θέλουμε να ανοίξουμε, αλλά δίοδος η οποία να περνά ο δρόμος μας να ενωθεί η Λευκωσία με τη Λάρνακα μέσω της Αθηένου, γιατί ένα κομμάτι γύρω στα δύο χιλιόμετρα περίπου κατέχεται από τα τουρκικά στρατεύματα κατοχής, οπότε αντιλαμβάνεστε δεν θα ανοίξει ένα οδόφραγμα για να μπορούμε να μπούμε εμείς στην τουρκοκρατούμενη περιοχή αλλά μια δίοδος για να μας δώσει την ευκαιρία να περάσουμε από την ελεύθερη περιοχή της Λάρνακας στη Λευκωσία.
Όπως πληροφορείται ο ΑΝΤ1, το θέμα τέθηκε στα Ηνωμένα Έθνη προ τριμήνου, ενώ εκδήλωση διαμαρτυρίας των κατοίκων της περιοχής θα πραγματοποιηθεί το Φθινόπωρο, τον Οκτώβριο συγκεκριμένα, και σε αυτή θα προσκληθούν όχι μόνο οι άμεσα επηρεαζόμενοι δήμοι αλλά και δήμοι και κοινότητες των επαρχιών Λάρνακας και ελεύθερης Αμμοχώστου.