Κατά την άφιξη του στο αεροδρόμιο της Αθήνας ο Έλληνας φοιτητής ανέφερε χαρακτηριστικά για τη σύλληψη του: «Δεν υπήρχαν κάποιες ταραχές, δεν υπήρχε πετροπόλεμος. Η αστυνομία δεν είχε κάνει αισθητή την παρουσία της. Μέσα σε λίγα μόλις λεπτά έγινε μια επιχείρηση της αστυνομίας όπου πέσανε δεκάδες δακρυγόνα. Εκείνη τη στιγμή επικράτησε πανικός».
Όπως αναφέρει και ο ίδιος έπαθε πανικό, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αναπνεύσει και έπεσε στο έδαφος, «μετά από λίγα λεπτά η αστυνομία με συνέλαβε με την κατηγορία ότι συμμετέχω στα επεισόδια. Παρ` όλα αυτά αποδείχθηκε από το φωτογραφικό υλικό και τον έλεγχο του εισαγγελέα, ότι είμαι εντελώς αθώος και όλες αυτές οι κατηγορίες είναι ψευδείς».
Σε μήνυμα του στο facebook ο Έλληνας φοιτητής ευχαριστεί όλους για τη στήριξη που του προσέφεραν τις κρίσιμες ώρες, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στο Ελληνικό Προξενείο, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι πήρε οικειοθελώς την απόφαση να επιστρέψει στην Ελλάδα.
Ο ίδιος αναφέρει στο μήνυμα του ότι θα προχωρήσει σε επίσημη ανακοίνωση για τα όσα συνέβησαν στην Κωνσταντινούπολη προσθέτοντας ότι θα φροντίσει μέσω του δικηγόρου του να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα για όσους δημοσιεύουν ψευδή στοιχεία για το όνομα του και δηλώνει ότι μόνη του επιθυμία είναι να ηρεμίσει και να επιστρέψει στην οικογένεια του.