Οπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του κ. Κουτσού, με επιστολή που δόθηκε σήμερα το πρωί στον Πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων, Γιαννάκη Ομήρου, "ανακοινώνεται ότι από σήμερα ο βουλευτής Νίκος Κουτσού αποχωρεί από το ΕΥΡΩ.ΚΟ και καθίσταται ανεξάρτητος βουλευτής".