Του Γιάννη Σελινόπουλου
Ικανοποίηση προκάλεσαν στη Λευκωσία οι δηλώσεις για το Κυπριακό, του Υφυπουργού Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών, αρμόδιου για ευρωπαϊκές υποθέσεις, Ερικ Ρούμπιν.
Μιλώντας στο συνέδριο της Παγκόσμιας Συντονιστικής Επιτροπής Κυπριακού Αγώνα, στη Νέα Υόρκη, χαρακτήρισε το Κυπριακό θέμα υψηλής προτεραιότητας για την κυβέρνηση του Μπαράκ Ομπάμα, είπε ότι το στάτους κβο στην Κύπρο είναι άδικο, και ότι η λύση στο πρόβλημα δεν μπορεί να βασίζεται στο σχέδιο Ανάν το οποίο απορρίφθηκε.
Ο κύριος Ρούμπιν, βρισκόταν πρόσφατα στην Κύπρο και μίλησε στους απόδημους για τα όσα είδε στο νησί.
Ικανοποίηση για τις δηλώσεις εξέφρασε η κυβέρνηση, δια του Αναπληρωτή Εκπροσώπου της, Βίκτωρα Παπαδόπουλου.
Εν τω μεταξύ, ενόψει και της συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου στις 14 Ιουνίου, ο Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ, Άντρος Κυπριανού, ρωτήθηκε αν δέχθηκε πρόταση για συμμετοχή του Τουμάζου Τσελεπή στη διαπραγματευτική ομάδα για το Κυπριακό.
Για το θέμα του διαπραγματευτή για το Κυπριακό και των συνεργατών του, ρωτήθηκε και ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Κόμματος, Μάριος Καρογιάν, και εξήγησε ότι δεν έγινε ακόμα συζήτηση με τον Πρόεδρο Αναστασιάδη για το θέμα.
Για να προσθέσει ότι η δημόσια ονοματολογία δεν βοηθά κανέναν.