Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σε κώμα εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε νοσοκομείο της Πολωνίας ο Ελληνας πρωταθλητής του κανόε καγιάκ, Ανδρέας Κιλιγκαρίδης, ο οποίος βρέθηκε το πρωί της Τετάρτης λιπόθυμος στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του.

Σύμφωνα με τα πρώτα αποτελέσματα των εξετάσεων που έχουν στα χέρια τους οι γιατροί του νοσοκομείου της Μπίντγκοζ, ο Ελληνας πρωταθλητής πάσχει από οξεία λευχαιμία.

Η είδηση της ξαφνικής ασθένειας του Ανδρέα Κιλιγκαρίδη έσκασε σαν βόμβα στον αθλητικό κόσμο. Ο πρόεδρος της ομοσπονδίας Κανόε Καγιάκ, Αντώνης Νικολόπουος ανέφερε ότι «το τραγικό είναι ότι ο Ανδρέας είχε κάνει γενικές εξετάσεις προτού αναχωρήσει. Είχε δέκατα και οι γιατροί του είπαν: Πήγαινε! Είναι όλα καλά».

«Του είπαν ότι πρόκειται μόνο για μια ίωση. Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν, δυστυχώς, λόγο για οξεία λευχαιμία», πρόσθεσε.

Οι γιατροί εκτίμησαν ότι το λιποθυμικό επεισόδιο, το οποίο υπέστη ο αθλητής, οφείλεται σε πολύ σοβαρό αιματολογικό πρόβλημα, πιθανότατα οξεία λευχαιμία, η οποία δεν είχε διαγνωστεί.

Ο Έλληνας παγκόσμιος πρωταθλητής Ανδρέας Κιλιγκαρίδης  βρέθηκε λιπόθυμος στο δωμάτιο του ξενοδοχείου που διέμενε, στην πόλη Μπίτκος, από τον Πολωνό προπονητή του κι αμέσως διακομίστηκε στο τοπικό νοσοκομείο.

Οι πρώτες ενδείξεις μιλούσαν για αιμάτωμα στο κεφάλι του 37χρονου αθλητή, ωστόσο νέες εξετάσεις μιλούν για ακόμη σοβαρότερο πρόβλημα που θέτει σε μεγάλο κίνδυνο ακόμη και την ίδια του τη ζωή.

Ήδη για την Πολωνία αναχώρησε η σύζυγός του (έχουν δυο ανήλικα παιδιά) ενώ σε συναγερμό βρίσκεται η ομοσπονδία του Κανόε Καγιάκ με επικεφαλής τον πρόεδρό της Αντώνη Νικολόπουλο.

Η είδηση έπεσε ως κεραυνός εν αιθρία στις τάξεις του κανόε καγιάκ αφού ο κορυφαίος αθλητής της Ελλάδας, είχε υποβληθεί σε εξετάσεις λίγο πριν αναχωρήσει για την Πολωνία και όλες ήταν καθαρές.