Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το δυστύχημα σημειώθηκε τον Ιούλιο του 2009, όταν 33χρονος μοτοσικλετιστής, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, λόγω της κακής συντήρησης του οδοστρώματος, έχασε τον έλεγχο του δικύκλου που οδηγούσε, με αποτέλεσμα να πέσει αρχικά πάνω σε σταθμευμένο Ι.Χ. αυτοκίνητο και στη συνέχεια να παρασυρθεί από διερχόμενο λεωφορείο του ΟΑΣΘ.

Το δικαστήριο έκρινε ότι ο πρώην αντιδήμαρχος και ο τότε προϊστάμενος Οδοποιίας, δεν μερίμνησαν για τη συντήρηση του οδοστρώματος, ενώ ο μηχανικός δεν προέβη σε αποκατάσταση του οδοστρώματος, όταν ολοκληρώθηκαν οι εργασίες κατασκευής του σταθμού και πριν παραδοθεί ο δρόμος στην κυκλοφορία.

Αντίθετα, αθώωσε τον οδηγό του ΟΑΣΘ, που κάθισε για το ίδιο περιστατικό στο εδώλιο του κατηγορουμένου. Απολογούμενοι οι κατηγορούμενοι αποποιήθηκαν των ευθυνών τους….