Του Θησέα Ιωάννου
Οι έμποροι των ναρκωτικών θα πρέπει να αντιμετωπίσουν, ουσιαστικά, τη δίνη του νόμου και να οδηγηθούν κάποιοι ενώπιον των δικαστηρίων ήταν το ξεκάθαρο μήνυμα που έστειλε αμέσως μετά την σύσκεψη που είχε με την ηγεσία της υπηρεσίας καταπολέμησης ναρκωτικών ο υπουργός δικαιοσύνης Ιωνάς Νικολάου.
Ο κύριος Νικολάου τόνισε ότι η πολιτεία θα στηρίξει τα μέλη της υπηρεσίας.
Ο υπουργός Δικαιοσύνης ανέφερε ότι ανάμεσα στις προτεραιότητες της κυβέρνησης είναι και η αντιμετώπιση του χρήστη ναρκωτικών.
με κατάλληλα θεραπευτικά κέντρα.
Η σημερινή συνάντηση του υπουργού με την ηγεσία της υπηρεσίας καταπολέμησης ναρκωτικών εντάσσεται στο πλαίσιο των ενημερωτικών επισκέψεών του κύριο Νικολάου.