Η υπερπήση έγινε από τα δύο Τούρκικα F-4 ενώ τα F-16 οπλισμένα παρέμειναν σε ρόλο προστάτη των Τούρκικων F-4 που έκαναν την υπερπτήση !
Άμεσα απογειώθηκαν Ελληνικά F-16 που πήραν στο κυνήγι του Τούρκους που βγήκαν απο το Ελληνικό FIR!
Το σοβαρό της υπόθεσης όμως ειναι οτι ενέργεια έγινε προσχεδιασμένα γιατι η υπερπτήση έγινε με την απογείωση των Τούρκικων Μαχητικών και μάλιστα σε ημέρα που η Πολεμική Αεροπορία θρηνεί την δολοφονία του Σμηναγού Ηλιάκη !