Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Του Κώστα Σάββατο

Τους εαυτούς τους στη διάθεση του Κράτους για καταπολέμηση της ποντίκας που έχει καταστεί πραγματική μάστιγα έθεσαν το μεσημέρι σε συνάντηση με τον Υπουργό Γεωργίας Νίκο Κουγιάλη οι οργανωμένοι κυνηγοί της Κύπρου.

Ζήτησαν όπως αποκάλυψε στον Αντέννα ο πρόεδρος τους Αντώνης Κακουλλής να τους παραχωρηθούν 30 τόνοι ποντικοφάρμακου, ώστε να το σκορπίσουν σε ολόκληρη την Κύπρο.

Στη συνάντηση συζητήθηκε επίσης το πρόβλημα με τις αλεπούδες, των οποίων οι αριθμοί έχουν αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια.

Οι κυνηγοί της Κύπρου ζητούν να αναλάβει τη διαχείριση των αλεπούδων το Ταμείο Θήρας, ώστε να ελεγχθούν οι αριθμοί τους και να μην προκαλούν ζημιές στα θηρεύσιμα είδη όπως είναι οι λαγοί και τα περδίκια

Πυρετός προετοιμασιών επικρατεί στο Ταμείο Θήρας και την Κυπριακή Ομοσπονδία Κυνηγίου και για το κυνήγι της φάσσας το οποίο προγραμματίζεται για την πρώτη Κυριακή μετά τον Δεκαπενταύγουστο.

Χωρίς προβλήματα συνεχίζεται στο μεταξύ και η αναπαραγωγή περδικιών στο εκτροφείο Σταυροβουνίου, ενώ ενθαρρυντικά είναι και τα μηνύματα από τα άγρια περδίκια.

Όσο για τους λαγούς οι απώλειες από τη ψευδοφυματίωση αναμένεται να γίνουν γνωστές στα μέσα του Καλοκαιρού, όταν το Ταμείο Θήρας θα πραγματοποιήσει τις καθιερωμένες καταμετρήσεις οι οποίες θα καθορίσουν και τον αριθμό των εξορμήσεων για τη φετινή κυνηγετική περίοδο