Ο ομογενής που εκρατείτο με σκοπό την απέλαση του, είχε χάσει τη ζωή του μετά από χρήση ναρκωτικών.
Για το θέμα αυτό δεν αποδόθηκαν ευθύνες σε κανένα, αφού δεν διαπιστώθηκε πώς μεταφέρθηκαν τα ναρκωτικά στα κρατητήρια.
Ωστόσο, οι ποινικοί ανακριτές, εντόπισαν στο κελί του κρατούμενου χάπια και μια ζώνη που δεν έπρεπε να βρίσκονταν εκεί με βάση τους κανονισμούς, γι' αυτό και εισηγήθηκαν την πειθαρχική δίωξη τεσσάρων προσώπων για αμέλεια καθήκοντος.
Μάλιστα στην έκθεση των ποινικών ανακριτών, γίνεται λόγος για ελλιπή έλεγχο των κρατουμένων καθώς και για μη έλεγχο των γυναικών που επισκέπτονται κρατούμενους.
Η υπόθεση αυτή έχει και άλλη πτυχή. Ο ομογενής που πέθανε σε κελί, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων, βρισκόταν στην Κύπρο για έξι χρόνια με το όνομα ξαδέλφου του. Αυτός είχε απελαθεί αρχικά από την Κύπρο και επέστρεψε με άλλο όνομα, ίδιο με αυτό συγγενή του.