Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Του Σωκράτη Ιωακείμ

 
Μιλώντας στον Ανοιχτό διάλογο με θέμα «Ευρώπη και Νέοι», στο πλαίσιο της Ημέρας της Ευρώπης και του Ευρωπαϊκού Έτους Πολιτών 2013, η Ανδρούλα Βασιλείου είπε ότι τώρα, όσο ποτέ, απαιτείται η ενεργός συμμετοχή των πολιτών και κυρίως της νέας γενιάς. 
 
Η Ανδρούλα Βασιλείου πρόσθεσε ότι η κυπριακή κυβέρνηση επιβάλλεται να επενδύσει στην εκπαίδευση και την κατάρτιση των νέων, και να τους εφοδιάσει με δεξιότητες, που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της εποχής.Είπε ακόμα πως η ενεργός συμμετοχή των πολιτών μπορεί να γίνει αντανάκλαση μιας ποιοτικά καλύτερης και βιώσιμης κοινωνίας.
 
Καταλήγοντας διαβεβαίωσε τους νέους ότι θα μεταφέρει τις σκέψεις και τους προβληματισμούς τους, τις δυσκολίες που βιώνουν, αλλά και τις ελπίδες και τους οραματισμούς τους και θα τα διαβιβάσει στον Πρόεδρο Μπαρόζο και στους συναδέλφους της Επιτρόπους.