Όπως μεταδίδεται στα κατεχόμενα, ο ο λεγόμενος «υπέξ» του καθεστώτος, Χουσεϊν Οζγκιουργκιούν, θα μετέχει στην 11η διεθνή έκθεση για οπλικά συστήματα (IDEF), που οργανώνεται στην Κωνσταντινούπολη.
Επίσης, ο Οζγκιουργκιούν θα παρακαθήσει σε δείπνο που παραθέτει απόψε το Υπουργείο Άμυνας της Τουρκίας, προς τιμή των συμμετεχόντων στην έκθεση.
Επίσης αύριο βράδυ θα παραστεί σε δεξίωση του τουρκικού Υπουργείου ΄Αμυνας.