Του Γιάννη Σελινόπουλου
Αλλαγές στο Αστυνομικό Σώμα προανήγγειλε ο υπουργός Δικαιοσύνης, Ιωνάς Νικολάου ο οποίος τόνισε ότι η Αστυνομία λειτουργεί στη βάση δομών του 1960 και θα αλλάξει ώστε να γίνει φιλική προς τους πολίτες.
Προανήγγειλε σύμπτυξη τμημάτων της Αστυνομίας και τόνισε ότι κανένας Αστυνομικός δεν πρέπει να επιτελεί άλλα καθήκοντα από αυτά για τα οποία εκπαιδεύτηκε.
Ο υπουργός Δικαιοσύνης είπε ότι η αντικατάσταση όλων των αστυνομικών που δεν εκτελούν αστυνομικά καθήκοντα θα επιφέρει σημαντικές εξοικονομήσεις, και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο μετατάξεων πολιτικού προσωπικού στην Αστυνομία.
Τόνισε παράλληλα ότι τα μέλη της Αστυνομίας θα πρέπει να βγουν από τα γραφεία, να είναι δίπλα στον πολίτη στους δρόμους καθώς όπως είπε το μήνυμα της ασφάλειας πρέπει να δοθεί δυνατό και καθολικό σε όλα τα επίπεδα.