Τα επεισόδια που εκτυλίχθηκαν χθες ήταν τα μεγαλύτερα σε έκταση από την ημέρα που άνοιξε το ΓΣΠ, δήλωσε στον ΑΝΤ1 ο διευθυντής του γηπέδου Φοίβος Κωνσταντινίδης:
Σύμφωνα με την Αστυνομία, πριν την έναρξη του αγώνα κάποιοι οπαδοί του ΑΠΟΕΛ σταμάτησαν στον κυκλικό κόμβο του ΓΣΠ κι έριξαν φωτοβολίδες με αποτέλεσμα να ανάψει φωτιά σε ξηρά βλάστηση. Η φωτιά κατασβήστηκε από μέλη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Ένα πρόσωπο που ανακρίθηκε για το επεισόδιο, αφέθηκε ελεύθερο.
Στην συνέχεια οπαδοί του ΑΠΟΕΛ άνοιξαν αποθήκες του ΓΣΠ κι έπιασαν κεραμικά, πλαστικές καρέκλες τα οποία έριξαν εναντίον των αστυνομικών. Υπήρξαν 4 ελαφρά τραυματίες, μέλη της Αστυνομίας και προκλήθηκαν ζημιές σε εγκαταστάσεις του ΓΣΠ.
Για το θέμα των επεισοδίων καθώς και για το από πού δόθηκε εντολή να γίνει χρήση δακρυγόνων από τους αστυνομικούς, ο Υπουργός Δικαιοσύνης Ιωνάς Νικολάου έχει συγκαλέσει σύσκεψη με την αστυνομία για αύριο στις δέκα το πρωί.
Ο Υπουργός Δικαιοσύνης, έχει ήδη ζητήσει το υλικό από κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης αλλά και φωτογραφικό υλικό, για να εντοπιστούν οι οπαδοί που έκαναν τα επεισόδια.
Το ρεπορτάζ είναι του Θησέα Ιωάννου.
Απίστευτες εικόνες βίας εκτυλίχθησαν στο στάδιο ΓΣΠ, όταν οπαδοί του ΑΠΟΕΛ προκάλεσαν σοβαρά επεισόδια, πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα με την ΑΕΚ.
Σε πεδίο μαχης μετατράπηκε ο χώρος έξω από το ΓΣΠ, όπου εντός διεξαγόταν ο αγώνας ΑΠΟΕΛ-ΑΕΚ.
Οπαδοί συγκρούστηκαν με αστυνομικούς οι οποίοι προχώρησαν σε χρήση δακρυγόνων.
Τα επεισόδια άρχισαν όταν οι αστυνομικοί επιχείρησαν να συλλάβουν νεαρό ο οποίος κατευθυνόταν προς τη νότια κερκίδα. Για τα επεισόδια η αστυνομία προχώρησε σε μία σύλληψη, ενω τρία πρόσωπα υπέστησαν ελαφρούς τραυματισμούς.