Όπως μεταδίδεται στα κατεχόμενα, ο κ. Τατάρ είπε πως «εάν μας έδωσαν αυτοί ηλεκτρικό ρεύμα, εμείς τους δώσαμε νερό».
Αυτά, πρόσθεσε, είναι θέματα τα οποία θα συζητηθούν στο πλαίσιο μιας συμφωνίας για το Κυπριακό, επαναλαμβάνοντας τον ισχυρισμό ότι με την απειλή των όπλων οι Τ/κ εκδιώχθηκαν από την Κυπριακή Δημοκρατία και έγιναν πρόσφυγες στο βορά και μετά την έξοδο από τη φτώχεια και τις δυσκολίες, με τη βοήθεια της Τουρκίας και τις μεγάλες επενδύσεις που έγιναν, σήμερα έχουν σταθμούς που παράγουν ρεύμα.
Οι Βρετανοί, ανέφερε, παραχώρησαν τους σταθμούς στην Κυπριακή Δημοκρατία μετά την ίδρυσή της, υποστηρίζοντας πως "άλλωστε το 30% μας ανήκει", χωρίς να διευκρινίζει επακριβώς τί εννοεί.