Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το ανήλικο θύμα νοσηλεύεται στο καλλίτερο δημόσιο νοσοκομείο της πρωτεύουσας Νέο Δελχί για τα σοβαρά εσωτερικά τραύματα που υπέστη κατά τη διάρκεια της ομηρίας της στα χέρια του 22χρονου δράστη, ο οποίος συνελήφθη χθες.

«Είναι σε σταθερή κατάσταση και δείχνει σημάδια βελτίωσης. Έχει τις αισθήσεις και μιλά στους γονείς της, τους γιατρούς και τις νοσοκόμες και πλέον μπορούμε να πούμε πως δεν διατρέχει κίνδυνο», δήλωσε ο επικεφαλής των γιατρών στο νοσοκομείο Ντ. Κ. Σάρμα.

Ο ίδιος δήλωσε λίγο αργότερα πως το κοριτσάκι «είναι σοβαρά τραυματισμένο. Η ίδια είναι αναμφίβολα πολύ μικρή για να έχει επίγνωση της σοβαρότητας της κατάστασής της».

Τα σημερινά πρωτοσέλιδα των εφημερίδων σήμερα είναι αφιερωμένα στις διαδηλώσεις: «Ένα οργισμένο Δελχί βγαίνει στους δρόμους», τιτλοφορεί το φύλλο της η Σάντεϊ Πάιονιρ, την ώρα που ένα μεγάλο πλήθος συγκεντρώθηκε έξω από το μεγαλύτερο αστυνομικό τμήμα της πρωτεύουσας, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες.

Ο ύποπτος Μανότζ Κουμάρ, ενοικιαστής στο ίδιο κτήριο με το ανήλικο θύμα, σύμφωνα με τον Τύπο, απήγαγε την 5χρονη τη Δευτέρα και την κράτησε για 40 ώρες, βιάζοντάς την και βασανίζοντάς την κατ' εξακολούθηση. Ο δράστης συνελήφθη στους πεθερούς του στο κρατίδιο Μπιχάρ, όπου είχε καταφύγει μετά την πράξη του.

Χθες: Νέο σοκ στην Ινδία προκαλεί ο βιασμός 5χρονης 

Πολλές εκατοντάδες άνθρωποι, συγγενείς του παιδιού και ακτιβιστές συγκεντρώθηκαν έξω από το δημοτικό νοσοκομείο του ανατολικού Δελχί όπου εισήχθη την Πέμπτη η 5χρονη. Οι διαδηλωτές φώναζαν συνθήματα για την προστασία των γυναικών στη χώρα και την επιβολή του νόμου, μετέδωσε η τοπική τηλεόραση.

Ο βιασμός του παιδιού αναβίωσε μνήμες από τον ομαδικό βιασμό μιας 23χρονης φοιτήτριας και τον ξυλοδαρμό του φίλου της μέσα σε λεωφορείο στο Νέο Δελχί, στις 16 Δεκεμβρίου. Η γυναίκα πέθανε λίγες ημέρες αργότερα σε νοσοκομείο της Σιγκαπούρης όπου είχε μεταφερθεί για νοσηλεία.

Ο Μπ. Ν. Μπανσάλ, γιατρός στο νοσοκομείο Σουάμι Νταγιανάντ, είπε στους δημοσιογράφους ότι η μικρή έχει υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση και ότι οι επόμενες 48 ώρες θα είναι "κρίσιμες" για αυτήν. 

Το κορίτσι, οι γονείς του οποίου είναι εργάτες και ζουν σε μια παραγκούπολη στα περίχωρα της πρωτεύουσας, εξαφανίστηκε στις 15 Απριλίου. Οι γονείς της κατήγγειλαν την εξαφάνιση στην αστυνομία και την Πέμπτη αστυνομικοί την βρήκαν ημιλιπόθυμη και γεμάτη με μώλωπες στο σπίτι ενός γείτονα.

Ο ύποπτος, ο οποίος διέφυγε, φέρεται ότι κρατούσε την 5χρονη επί τρεις ημέρες κατά τη διάρκεια των οποίων την βίαζε και την βασάνιζε.

Ο πρωθυπουργός της Ινδίας Μανμοάν Σινγκ, σε ανακοίνωση που εξέδωσε το γραφείο του δήλωσε ιδιαίτερα ταραγμένος από το νέο αυτό επεισόδιο βίας σε βάρος παιδιών και γυναικών.