Του Θησέα Ιωάννου
Νομοσχέδιο με βάση το οποίο οι χρήστες ναρκωτικών θα οδηγούνται, μετά τη σύλληψή τους, σε κέντρα αποτοξίνωσης αντί στις φυλακές, ετοιμάζει το Υπουργείο Δικαιοσύνης.
Το θέμα απασχόλησε συνάντηση που είχε ο Υπουργός Δικαιοσύνης Ιωνάς Νικολάου με μέλη του αντιναρκωτικού συμβουλίου.
Στη συνάντηση συζητήθηκε και το σχέδιο δράσης για την περίοδο 2013-2016, ενώ στις πρόνοιες του προγράμματος διακυβέρνησης του Νίκου Αναστασιάδη αναφέρθηκε ο πρόεδρος του αντιναρκωτικού συμβουλίου Χρύσανθος Γεωργίου.
Νωρίτερα ο υπουργός δικαιοσύνης είχε συνάντηση με τον Κυπριακό οργανισμό αθλητισμού και την ομάδα αξιολόγησης της επιτροπής αθλητισμού του συμβουλίου της Ευρώπης όπου συζήτησαν μεταξύ άλλων και το θέμα της βίας στου αγωνιστικούς χώρους.