Τα συστήματα ψύξης σταμάτησαν να λειτουργούν στους αντιδραστήρες 1, 3 και 4 του πυρηνικού εργοστασίου παραγωγής ενέργειας Φουκουσίμα Νταϊίτσι και, όπως ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας που έχει την ευθύνη λειτουργίας του πυρηνικού σταθμού, η βλάβη αποκαταστάθηκε το βράδυ της Τρίτης.
Στους αντιδραστήρες 1, 2 και 3, είχε σημειωθεί σοβαρή βλάβη και εκρήξεις με διαρροή ραδιενέργειας τον Μάρτιο του 2011, αμέσως μετά τον φονικό σεισμό και το τσουνάμι - γίγαντα που είχε πλήξει την Ιαπωνία.