Οι αστυνομικές αρχές αποδίδουν τη φωτιά σε κακόβουλη ενέργεια. Παρά την άμεση παρέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στο όχημα, προκλήθηκαν εκτεταμένες ζημιές.
Το αυτοκίνητο, ανήκει στη σύζυγο πρώην αστυνομικού και ήταν σταθμευμένο έξω από το σπίτι της.