Της Μαρίνας Χατζηκώστα
Συμπλεγματοποιήσεις σχολείων, αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη, από τους 25 στους 30, και αύξηση κατά μία ώρα, στο πρόγραμμα διδασκαλίας για κάθε εκπαιδευτικό στη Μέση εκπαίδευση, εισηγείται το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, προκειμένου να εξοικονομηθούν 10 εκατομμύρια Ευρώ, από τον προϋπολογισμό του υπουργείου παιδείας.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΟΕΛΜΕΚ, Δημήτρη Ταλιαδώρο, οι περικοπές θα οδηγήσουν περισσότερους από 500 καθηγητές στην ανεργία, αλλά θα επηρεάσουν και τους μαθητές
Το κλείσιμο σχολείων στην επαρχία και τη δημιουργία σχολείων μαμούθ φοβάται και η ΠΟΕΔ. Τις ανησυχίες εκπαιδευτικών και γονέων μετέφερε, μιλώντας στον ΑΝΤΕΝΝΑ, ο πρόεδρος της Οργάνωσης, Φίλιος Φυλακτού.
Σύμφωνα με πηγές από το Υπουργείο καταβάλλεται σκληρή προσπάθεια για την απώλεια όσο το δυνατών λιγότερων θέσεων εργασίας.