*Το ρεπορτάζ είναι από το Skynews.
"Ο συνολικός αριθμός των νεκρών είναι 14, ο αριθμός των θυμάτων είναι 119. Εξι είναι σε κρίσιμη κατάσταση", δήλωσε ο Υπουργός Εσωτερικών Σουσίλ Κουμάρ Σιντ κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.
Η επίθεση έγινε με την έκρηξη δύο βομβών, σχεδόν ταυτόχρονα, σε εμπορική περιοχή που πλειοψηφεί το ινδουιστικό στοιχείο αλλά υπάρχει και μεγάλη μειονότητα μουσουλμάνων. Ο Πρωθυπουργός Μανμοχάν Σινγκ καταδίκασε την "άνανδρη πράξη" και ζήτησε την τιμωρία των δραστών.
Η τελευταία επίθεση στην Ινδία είχε σκοτώσει 13 άτομα τον Σεπτέμβριο του 2011, όταν μια βόμβα εξερράγη σε ένα δικαστήριο στο Νέο Δελχί.