Ελεύθερη αφέθηκε η σαρανταενάχρονη από τη Βουλγαρία, η οποία το περασμένο Σάββατο, γέννησε ένα κοριτσάκι , και το πέταξε σε κάδο σκουπιδιών, σε αγροικία στη Σωτήρα.
Οι επιστημονικές εξετάσεις, κατέδειξαν ότι το βρέφος είχε γεννηθεί νεκρό, και πλέον δεν αντιμετωπίζει την κατηγορία της ανθρωποκτονίας.
Εναντίον της, διερευνάται πλέον μόνο υπόθεση απόκρυψης τοκετού.
Το μεσημέρι, η ύποπτη, η οποία νοσηλευόταν φρουρούμενη, στο νοσοκομείο, πήρε εξιτήριο.
Οδηγήθηκε σε αστυνομικό σταθμό της επαρχίας Αμμοχώστου, όπου κατηγορήθηκε γραπτώς, και αφέθηκε ελεύθερη, για να κλητευθεί αργότερα ενώπιον δικαστηρίου.