Ενόψει των εκλογών, ο Δημοτικός Σύμβουλος Γιάννης Καρούσος εξήγγειλε σήμερα την υποψηφιότητα του για τη Δημαρχία, με το σύνθημα «Mε όραμα και δυναμισμό για μια νέα Αγία Νάπα».
Σε δημοσιογραφική διάσκεψη στην Αγία Νάπα, ο κ. Καρούσος ανέφερε ότι «συναισθηματικά φορτισμένος από το θάνατο του Νάκη Τσόκκου που για μένα δεν ήταν απλά ο Δήμαρχος της Αγίας Νάπας, και καθοδηγούμενος από την επίγνωση του βάρους της ευθύνης του αξιώματος της Δημαρχίας, δηλώνω την ανεξάρτητη υποψηφιότητά μου για την ανάδειξη Δημάρχου στην πόλη μας».
Αφού ανέφερε ότι εξελέγη για δύο θητείες Δημοτικός Σύμβουλος, πρόσθεσε πως «μαζί με την επαγγελματική τριβή, την ακαδημαϊκή μόρφωση, την κοινωνική προσφορά και τις εμπειρίες που αποκόμισα, κρίνω ότι έχω εκείνα τα εχέγγυα που θα με βοηθήσουν να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις του ανώτατου αξιώματος της τοπικής αυτοδιοίκησης. Διεκδικώ τη θέση του Δημάρχου Αγίας Νάπας γιατί θέλω να προσφέρω στον τόπο μας, γιατί θέλω να δούμε την Αγία Νάπα περήφανη, να ζει στιγμές ευημερίας και ευτυχίας».