Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το Επαρχιακό Δικαστήριο Λάρνακας εξέδωσε σήμερα διάταγμα εξαήμερης  κράτησης εναντίον δύο μαθητών ηλικίας 18 και 17 χρόνων από τη Γεωργία, για διευκόλυνση των ανακρίσεων της Αστυνομίας σχετικά με δέκα συνολικά διερευνώμενες υποθέσεις κλοπών και διαρρήξεων σε σχολεία της πόλης.

Η Αστυνομία οδηγήθηκε στους δύο Γεωργιανούς ύστερα από ομολογία ενός 22χρονου από τη Βουλγαρία και ενός 26χρονου από τη Μπαγκλαντές εναντίον του οποίου το Δικαστήριο εξέδωσε διάταγμα κράτησης για  μία μέρα.

Σε δηλώσεις του ο Εκπρόσωπος Τύπου της Αστυνομικής Διεύθυνσης Λάρνακας υπαστυνόμος Χρήστος Ανδρέου ανέφερε ότι «το τελευταίο διάστημα έχει παρατηρηθεί έξαρση στις διαρρήξεις και κλοπές από διάφορα σχολικά κτίρια στην πόλη της Λάρνακας. Χθες ύστερα από τη λήψη πληροφορίας η Αστυνομία οδηγήθηκε σε αλλοδαπό ηλικίας 22 ετών, για τον οποίο υπήρχαν πληροφορίες ότι είχε στην κατοχή του ηλεκτρονικό υπολογιστή που φαίνεται να ήταν κλοπιμαίος. Ο 22χρονος ανακρίθηκε από την Αστυνομία και κατονόμασε 26χρονο από ασιατική χώρα, ο οποίος εντοπίστηκε και από έρευνα στην οικία του ανακαλύφθηκαν και παραλήφθηκαν πέντε ηλεκτρονικοί υπολογιστές.

Ο 26χρονος κατονόμασε τρία άλλα άτομα από τη Γεωργία, από τα οποία ο ένας είναι 18χρονος και ο άλλος 17χρονος και οι δυο μαθητές. Ανακρινόμενοι οι δύο παραδέχθηκαν την διάπραξη δέκα συνολικά διαρρήξεων και κλοπών από διάφορα σχολεία της Λάρνακας τους τελευταίους πέντε μήνες. Οι δύο κατονόμασαν επίσης άλλο Γεωργιανό ηλικίας 17 χρόνων ο οποίος και καταζητείται από την Αστυνομία.

«Πιστεύεται ότι οι δύο μαθητές εμπλέκονται και σε άλλες υποθέσεις διαρρήξεων και κλοπών στην πόλη της Λάρνακας», είπε, και πρόσθεσε πως «το πρωί οδηγήθηκαν ενώπιον του Επαρχιακού Δικαστηρίου Λάρνακας το οποίο και εξέδωσε διάταγμα εξαήμερης κράτησής τους. Επίσης το Δικαστήριο εξέδωσε διάταγμα για κράτηση μίας ημέρας εναντίον του 26χρονου από την ασιατική χώρα».

Η Αστυνομία έλαβε πληροφορίες ότι Βούλγαρος είχε στην κατοχή του ηλεκτρονικό υπολογιστή για τον οποίο ηγέρθηκαν υποψίες ότι δυνατόν να ήταν κλοπιμαίος.

Όταν μέλη της Αστυνομίας εντόπισαν τον Βούλγαρο και του ζήτησαν εξηγήσεις, αυτός τους παρέπεμψε σε άλλο πρόσωπο από το Μπαγκλαντές, το οποίο φαίνεται να είχε πουλήσει τον ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Από εκεί η Αστυνομία έφτασε στα ίχνη δύο Ελληνοποντίων 17 και 18 χρόνων, οι οποίοι και παραδέχθηκαν διαρρήξεις και κλοπές από σχολεία.

Η Αστυνομία αναζητεί ακόμα ένα Ελληνοπόντιο 18 χρόνων, ενώ ήδη έχει εντοπιστεί μεγάλος αριθμός ηλεκτρονικών υπολογιστών.