Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Οι Ταγίπ Ερντογάν και Ντεβλέτ Μπαχτσελί θα παρακολουθήσουν σήμερα την άσκηση EFES-2022, που πραγματοποιούν οι τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις, στην Σμύρνη.

Όπως αναφέρει η ανταποκρίτρια του ΑΝΤ1 Ελλάδος στην Τουρκία, Άννα Ανδρέου, η EFES-2022 είναι μια από τις μεγαλύτερες ασκήσεις της Τουρκίας και εξελίσσεται στην περιοχή Σεφεριχισάρ της Σμύρνης, με τη συμμετοχή δυνάμεων από ακόμη 37 χώρες.

Σύμφωνα με το σενάριο της πολυεθνικής άσκησης οι συμμετέχοντες εκπαιδεύονται σε συνθήκες απόβασης σε νησιά, αφού το σενάριο της άσκησης περιλαμβάνει: αποβατικές και αεροκίνητες ενέργειες, πραγματικά πυρά, αλλά και πτήσεις μη επανδρωμένων αεροσκαφών (UAV).

Η πρώτη φάση της άσκησης, ξεκίνησε στις 9 Μαΐου και στις 20 Μαΐου ξεκίνησε η πραγματική φάση και οι επιτόπιες εκπαιδεύσεις.

Στην ενημέρωση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας αναφέρθηκε ότι «στην άσκηση θα συμμετάσχουν πάνω από χίλια ξένα στελέχη από 37 χώρες. Προβλέπεται ότι συνολικά περισσότερα από 10 χιλιάδες άτομα θα συμμετάσχουν στην άσκηση EFES-2022, η οποία είναι η μεγαλύτερη κοινή άσκηση στην περιοχή».

Βίντεο με στιγμιότυπα από την άσκηση αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο από το Υπουργείο Άμυνας της Τουρκίας.

https://twitter.com/tcsavunma/status/1534790250282766336?ref_src=twsrc^tfw

Στο ένα βίντεο απεικονίζεται η σκηνή όπου καταδρομείς του Πολεμικού Ναυτικού της Τουρκίας καταστρέφουν ραντάρ επιτήρησης στην παραλία, με πυρά πολυβόλου και εκτοξευτή ρουκετών.

Στο άλλο βίντεο εμφανίζεται μια πομπή ελικοπτέρων του Στρατού Ξηράς, που μεταφέρει οπλισμό, πυροβόλα και οχήματα στο πλαίσιο της άσκησης αεροπορικής επίθεσης.