Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Νέα επίθεση σε βάρος του Έλληνα πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, εξαπέλυσε την Τετάρτη ο πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχε με τον πρόεδρο της Βενεζουέλας, Νικολάς Μαδούρο.

Κατά τη διάρκεια των κοινών δηλώσεων πουν έκαναν οι δύο πρόεδροι, ο κ. Ερντογάν, αναφέρθηκε στη συνάντηση που είχε με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στην Κωνσταντινούπολη.

«Μιλήσαμε αλλά δες τι έγινε μετά. Και στο Νταβός το ίδιο έκανε. (…) Μας γέλασε στην Κωνσταντινούπολη και μετά μας έβριζε. Το ίδιο έκανε και ο Νταβός. Στο γεύμα με τον Μητσοτάκη παρόλο που είπαμε δεν θα αφήσουμε τρίτους, σαν να μην κάναμε αυτή την συνάντηση πήγε και έκανε δηλώσεις στην Αμερική», είπε χαρακτηριστικά ο Τούρκος πρόεδρος.

Παράλληλα, έστρεψε τα βέλη του στην Αθήνα, αναφορικά με την επανένταξη της Ελλάδας στο ΝΑΤΟ.

«Υποστηρίξαμε την εκ νέου ένταξη της Γαλλίας και της Ελλάδας, στο ΝΑΤΟ. Και οι ΗΠΑ έδωσαν άδεια να ιδρύσουν βάσεις εναντίον μας, 9 βάσεις. Εναντίον ποιων είναι (σ.σ. οι βάσεις); Λένε ότι είναι εναντίον της Ρωσίας, δεν το τρώμε. Η Ελλάδα χρωστάει στην ΕΕ και παρόλα αυτά δίνουν όπλα, δεν θα πω ονόματα. Εναντίον ποιων της τα δίνουν;», διερωτήθηκε ο Ερντογάν.