Το Κυπριακό, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο (ΚΕΒΕ) εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήριά του προς τους οικείους της Ζέτας Αιμιλιανίδου, ενώ σημειώνει ότι η εκλιπούσα υπήρξε για πολλά χρόνια στενότατος συνεργάτης του και ότι από κοινού προωθήσαν πολλές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις στα εργασιακά θέσμια της Κύπρου.
Όπως αναφέρει το έργο της Ζέτας Αιμιλιανίδου «υπήρξε πολυσήμαντο και πολυδιάστατο με αποκορύφωμα τη διαχείριση των επιπτώσεων της πανδημίας, στις επιχειρήσεις και στους εργαζομένους».
Η Ομοσπονδία Εργοδοτών και Βιομηχάνων (ΟΕΒ) εκφράζει συγκλονισμό και βαθύτατη θλίψη για τον θάνατο της Υπουργού Εργασίας, υπογραμμίζοντας ότι «η γυναίκα, που υπηρέτησε με απερίγραπτη εντιμότητα και ήθος την εργασιακή και προνοιακή πολιτική της χώρας, δεν είναι πια εδώ» και ότι «το κενό που αφήνει είναι τεράστιο».
Η ΟΕΒ εκφράζει ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια της και αναφέρει πως ο Πρόεδρος και τα Μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής θα παραστούν στην κηδεία και θα καταθέσουν στεφάνι εκ μέρους του συνόλου του επιχειρηματικού κόσμου, ενώ από σήμερα οι σημαίες στο κτίριο της ΟΕΒ θα κυματίζουν μεσίστιες.
Η ΣΕΚ σε ανάρτησή της στο Twitter αποχαιρετά τη Ζέτα Αιμιλιανίδου και εκφράζει τις ευχαριστίες της για όλα όσα προσέφερε στους εργαζόμενους, στην κοινωνία και στον τόπο.
«Στο καλό Ζέτα μας. Σ' ευχαριστούμε για όλα όσα προσέφερες στους εργαζόμενους στην κοινωνία και στον τόπο μας. Θα μας λείψεις. Συλλυπητήρια στον Αχιλλέα, στην Ήρα, στη Χλόη σου και στην υπόλοιπη οικογένεια σου», σημειώνει η ΣΕΚ.
Η ΠΕΟ αναφέρεται σε μια «σημαντική συνεργάτη για το συνδικαλιστικό κίνημα τα τελευταία χρόνια», εκφράζοντας τη θλίψη της για τον αδόκητο θάνατό της.
Σημειώνει πως «επιδείκνυε πάντοτε σεβασμό προς τους συνομιλητές της και είχε ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας μαζί τους», για να προσθέσει πως «άκουγε με προσοχή τις εισηγήσεις της ΠΕΟ για τα σημαντικά ζητήματα των αρμοδιοτήτων της και αντιμετώπιζε δημιουργικά τις προτάσεις μας και επιδίωκε τη συναίνεση και τη συνεργασία».
Από την πλευρά της, η ΔΕΟΚ εκφράζει την βαθειά της θλίψη για τον θάνατο της Υπουργού Εργασίας, λέγοντας πως "η Ζέτα Αιμιλιανίδου δεν υπήρξε ποτέ πολιτικός καριέρας και υπηρέτησε την πατρίδα της, την κοινωνία και τους εργαζόμενους, με απόλυτη προσήλωση στις αρχές της αλληλεγγύης και της κοινωνικής δικαιοσύνης".
Σύμφωνα με την ΔΕΟΚ η ενσυναίσθηση, η ανθρωπιά και η κοινωνική ευαισθησία βρήκαν στο πρόσωπο της Ζέτας Αιμιλιανίδου την καλύτερη έκφραση, σημειώνοντας ότι "η πολιτική δεν υπήρξε ποτέ το μέσω για ικανοποίηση προσωπικών φιλοδοξιών, αλλά το μέσω για προσφορά στον συνάνθρωπο και τους κοινωνικά αδύνατους".
Ο Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων Κύπρου (ΣΤΕΚ) αποχαιρετά την Ζέτα Αιμιλιανίδου, κάνοντας λόγο για μια Υπουργό που κέρδισε τον σεβασμό και την εκτίμηση όλων.
«Όλα αυτά τα χρόνια η συνεργασία με τη Ζέτα Αιμιλιανίδου υπήρξε άψογη, αφού πάντοτε κατάφερνε να γεφυρώνει τις διαφορές και να επιλύει τα σημαντικά εργασιακά ζητήματα, που αφορούσαν την ξενοδοχειακή βιομηχανία με τον βέλτιστο τρόπο», αναφέρει.
Η Παγκύπρια Ομοσπονδία Ανεξάρτητων Συνδικαλιστικών Οργανώσεων (ΠΟΑΣΟ) εκφράζει με τη σειρά της «βαθιά θλίψη» για τον χαμό της Υπουργού Εργασίας και σημειώνει πως η απώλεια της «αφήνει δυσαναπλήρωτο κενό στο εργασιακό σκηνικό της Κύπρου και στην ισορροπία μεταξύ της προστασίας των εργαζομένων και της επιχειρηματικότητας».
«Ο επαγγελματισμός, η ικανότητά της και η ευσυνειδησία της θα φωτίζουν τον δρόμο της κοινωνικής δικαιοσύνης και εργασιακής δημοκρατίας», προσθέτει.
Εξάλλου, την Ζέτα Αιμιλιανίδου αποχαιρετά και η Ομοσπονδία Συνδέσμων Ιδιοκτητών Κέντρων Αναψυχής (ΟΣΙΚΑ), εκφράζοντας τη βαθύτατη θλίψη της για το θάνατό της.
«Η Ζέτα Αιμιλιανίδου ήταν πάντα πρόθυμη να ακούσει τα προβλήματα του κλάδου τους και να προσπαθήσει κάθε φορά να δώσει λύσεις, χωρίς να αδιαφορήσει ποτέ», σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Την Υπουργό Εργασίας αποχαιρετά, επίσης, και ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Κέντρων Αναψυχής Πάφου (ΣΙΚΑΠ).
Με σχετική του ανακοίνωση ο Πρόεδρος του ΣΙΚΑΠ, Άγγελος Ονησιφόρου, εκφράζει τον βαθύ συγκλονισμό τους για τον θάνατο της Υπουργού Εργασίας, σημειώνοντας πως η εκλιπούσα στάθηκε στο πλευρό των κέντρων αναψυχής και «πάντα προσπαθούσε κι έδινε λύσεις στα προβλήματα του κλάδου».
Τη θλίψη τους για την απώλεια της Ζ. Αιμιλιανίδου εκφράζουν τα κοινοβουλευτικά κόμματα
Τη θλίψη του για την απώλεια της τέως Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Ζέτας Αιμιλιανίδου εκφράζει σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος της Κύπρου την Τρίτη.
Ο Δημοκρατικός Συναγερμός με ανοκοίνωσή του θρηνεί την απώλεια «μιας φίλης, συναγωνίστριας της παράταξής μας που άφησε το στίγμα της στην πολιτική ζωή του τόπου μέσα από την προσήλωσή της και τη διαρκή της προσφορά στον άνθρωπο και στην κοινωνία με απώτερο άξονα το καλό της πατρίδας μας», προσθέτοντας οι πως οι σημαίες στο κεντρικό κτίριο, αλλά και σε όλα τα κτίρια της παράταξης θα κυματίζουν μεσίστιες μέχρι και την ημέρα της κηδείας, ενώ αναβάλλονται οι προγραμματισμένες προσεχείς εκδηλώσεις.
Συλλυπητήρια στον γιο της Αχιλλέα και στα αδέλφια της Μαίρη και Δώρο μετέφερε μέσω ανάρτησής του στο Twitter και ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ Αβέρωφ Νεοφύτου.
Tη βαθύτατη θλίψη του για το θάνατο της Ζέτας Αιμιλιανίδου, «μιας γυναίκας που υπηρέτησε τον τόπο με εντιμότητα, αφοσίωση και ήθος» εξέφρασε με ανάρτησή του στο Twitter το ΑΚΕΛ, συμπληρώνοντας πως ο χαμός της αποτελεί απώλεια για τον πολιτικό κόσμο και τη δημόσια ζωή της Κύπρου.
Με σεβασμό και εκτίμηση σε αποχαιρετούμε την Ζέτα Αιμιλιανίδου, έγραψε στο Twitter o Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ Στέφανος Στεφάνου, εκφράζοντας παράλληλα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους της.
Η Ζέτα Αιμιλιανίδου υπηρέτησε το δημόσιο βίο και τη χώρα με αξιοπρέπεια, ακεραιότητα, ήθος, κοινωνική ευαισθησία και αφοσίωση στις κοινές αξίες της συνεργασίας και του δημοκρατικού διαλόγου, ανέφερε σε ανακοίνωσή του το Δημοκρατικό Κόμμα, προσθέτοντας πως η διαδρομή της συνιστά φωτεινό παράδειγμα για όλες και όλους.
Παλαιότερη αναφορά του προς τη Ζέτα Αιμιλιανίδου «ως την καλύτερη υπουργό της Κυβέρνησης Αναστασιάδη» υπενθύμισε με ανάρτησή του στο Twitter ο πρόεδρος του ΔΗΚΟ Νικόλας Παπαδόπουλος, συμπληρώνοντας πως «αφήνει πίσω της ένα πλούσιο έργο προσφοράς προς τον λαό και τον τόπο».
Στη στενή συνεργασία του με την εκλιπούσα για την υλοποίηση σειράς προτάσεων του κινήματος στέκεται με ανακοίνωσή της η ΕΔΕΚ, προσθέτοντας πως «η Ζέτα Αιμιλιανίδου υπήρξε πάντα δεκτική στις προτάσεις του Κ.Σ. ΕΔΕΚ για κοινωνική δικαιοσύνη, αποδεικνύοντας εμπράκτως την αγάπη της για τον συνάνθρωπο. Ξεχώριζε για την εργατικότητα, την οξυδέρκεια και την φιλευσπλαχνία της».
«Το τελευταίο αντίο στους ανθρώπους που χάρισαν τη ζωή τους για τον συνάνθρωπο λέγεται πάντα με πόνο ψυχής και βαθιά θλίψη», έγραψε στο Twitter o πρόεδρος της ΕΔΕΚ Μαρίνος Σιζόπουλος, σημειώνοντας πως η Ζέτα Αιμιλιανίδου ήταν «πάντα δεκτική στις προτάσεις μας για κοινωνική δικαιοσύνη, εργατική, οξυδερκής, δίκαια».
«Η Κύπρος έχασε έναν από τους πολυτιμότερους ανθρώπους της», ανέφερε για τη Ζέτα Αιμιλιανίδου ο Πρόεδρος της Δημοκρατικής Παράταξης Μάριος Καρογιάν, προσθέτοντας πως η τέως υπουργός «υπήρξε άριστος τεχνοκράτης, που με την εμπειρία, τις γνώσεις και την ισχυρή κατάρτιση της έγραψε σημαντικές σελίδες στη σύγχρονη ιστορία της Κυπριακής Δημοκρατίας», ενώ « δεν έπαψε ποτέ να είναι άνθρωπος με Α κεφάλαιο».
«Όλη η Κύπρος σήμερα θρηνεί τον θάνατο της Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Ζέτας Αιμιλιανίδου», ανέφερε σε ανάρτησή του στο Twitter το Εθνικό Λαϊκό Μέτωπο και εξέφρασε στην οικογένεια και στους οικείους της τα ειλικρινή του συλλυπητήρια.
Το Κίνημα Οικολόγων – Συνεργασία Πολιτών εξέφρασε και αυτό τη θλίψη του για την απώλεια της τέως υπουργού, τονίζοντας πως «θα βρίσκεται πάντα στη μνήμη μας, ως ένας άνθρωπος με ήθος, αξιοπρέπεια και με ισχυρή γυναικεία προσωπικότητα. Η συνεργασία μας με την υπουργό υπήρξε αγαστή και εποικοδομητική».