Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Ιορδανία υπέγραψαν συμφωνία για τις προτεραιότητες της εταιρικής τους σχέσης στο πλαίσιο του 14ου Συμβουλίου Σύνδεσης. 

Οπως αναφέρει το Υπουργείο Εξωτερικών σε ανάρτησή του στο twitter,  υπάρχει δέσμευση για περαιτέρω ενίσχυση της πολιτικής και θεσμικής εταιρικής σχέσης μεταξύ των δύο πλευρών σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων.

Στο Συμβούλιο Σύνδεσης συμμετείχε και ο Υπουργός Εξωτερικών Ιωάννης Κασουλίδης.

Νωρίτερα, το Υπουργείο ανέφερε ότι η Ιορδανία είναι βασικός εταίρος της ΕΕ και πυλώνας σταθερότητας για την αντιμετώπιση διαφόρων απειλών και προκλήσεων στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου και της Μέσης Ανατολής.

Χθες, ο κ. Κασουλίδης συναντήθηκε με τον Ιορδανό ομόλογό του Ayman Hsafadi. Σε δική του ανάρτηση στο Twitter, ο κ. Κασουλίδης εξέφρασε τη χαρά του που συναντήθηκε με τον «αγαπημένο φίλο» Αϊμάν Σαφάντι, την παραμονή του 14ου Συμβουλίου Σύνδεσης ΕΕ-Ιορδανίας.

Όπως έγραψε ο κ. Κασουλίδης, ήταν μια καλή ευκαιρία να συνεχίσουν τη συζήτησή τους σε θέματα-κλειδιά για τη διμερή και περιφερειακή ατζέντα, στην οποία, όπως σημειώνει, ο ρόλος της Ιορδανίας είναι κρίσιμος.