Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Τα διδάγματα της πανδημίας του κορωνοϊού, οι τρόποι μέσα από τους οποίους η Ευρώπη κατάφερε να ανταπεξέλθει, υιοθετώντας μια ενιαία πολιτική ανεξαρτήτως του μεγέθους ή της οικονομικής δύναμης κάθε κράτους-μέλους, τα λάθη και οι παραλείψεις στη διαχείριση της πανδημίας, αλλά και οι στόχοι για το μέλλον ήταν τα θέματα που τέθηκαν στο επίκεντρο της τελευταίας, διαδικτυακής εκπομπής του ΑΝΤ1, που συγχρηματοδοτείται από το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με το μέλλον της Ευρώπης. 

Κύριοι ομιλητές ήταν ο Ευρωβουλευτής του ΑΚΕΛ και μέλος της Ομάδας της Αριστεράς του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Γιώργος Γεωργίου, η Σύμβουλος του Υπουργού Υγείας και εκπρόσωπος της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή επιστημονική πλατφόρμα για την νόσο covid 19 Ζωή Δωροθέα Πανά και η αναπληρώτρια Πρόεδρος της κοινοβουλευτικής επιτροπής υγείας Σάββια Ορφανίδου. 

«Θα πρέπει να βγουν συμπεράσματα. Ότι δεν είναι η τελευταία πανδημία ενδεχομένως. Θα ακολουθήσουν και άλλες. Γι’ αυτό θα πρέπει η Ευρώπη να εγκύψει με προσοχή και να απελευθερώσει τον δημόσιο τομέα», δήλωσε ο Ευρωβουλευτής του ΑΚΕΛ, Γιώργος Γεωργίου.  

«Προφανώς και είναι προτεραιότητα για την ενιαία Ευρώπη το να προτεραιοποιήσουμε τα θέματα που αφορούν την ετοιμότητα και την προετοιμασία πάνω σε υγειονομικές κρίσεις που αφορούν και τα λοιμώδη νοσήματα», είπε η Εκπρόσωπος της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Επιστημονική Πλατφόρμα COVID 19, Δρ Ζωή Δωροθέα Πανά. 

«Σίγουρα αυτή η πανδημία μας έχει διδάξει ότι η υγεία είναι το πολυτιμότερο αγαθό που έχουμε ως άνθρωποι. Και πρέπει να το διαφυλάξουμε με κάθε κόστος», υποστήριξε η Αναπληρώτρια Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Υγείας, Σάββια Ορφανίδου.  

Με τη θεματική της υγείας ολοκληρώθηκαν οι διαδικτυακές εκπομπές του ΑΝΤ1 στο πλαίσιο του δημόσιου διαλόγου για το μέλλον της Ευρώπης.