Επεξηγήσεις και διευκρινήσεις επί της γνωμάτευσης έδωσαν σήμερα λειτουργοί της Νομικής Υπηρεσίας στους Υπουργούς Γεωργίας και Εμπορίου, κατά τη διάρκεια σύσκεψης με τη συμμετοχή και λειτουργών του Τμήματος Τελωνείων.
«Θα ακολουθήσουν συναντήσεις με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ούτως ώστε να δούμε πρακτικά πως εφαρμόζεται αυτή η νομοθεσία.», σημείωσε ο κ. Καδής.
Ο χορός των συναντήσεων άρχισε χθες με τους αιγοπροβατοτρόφους, ενώ τη Δευτέρα έχει προγραμματιστεί συνάντηση με τους τυροκόμους υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Αυτό που διαμηνύουν οι αρμόδιοι, είναι πως δεν θα υπάρξει καμία περίοδο χάριτος.
Η γνωμάτευση, το περιεχόμενο της οποίας αποκάλυψε από χθες ο ΑΝΤ1, είναι ξεκάθαρη.
Και από τη Δευτέρα αρχίζουν έλεγχοι, ώστε να διαφανεί ότι όλα τα προϊόντα με την επωνυμία χαλούμι τηρούν τις προδιαγραφές.
«Προβλέπονται ποινές από πρόστιμα μέχρι και απομάκρυνση από τα ράφια την απαγόρευση εξαγωγών.», ανέφερε ο κ. Καδής.
Στόχος της κυβέρνησης είναι ο έλεγχος ολόκληρης της αλυσίδας παραγωγής να γίνεται από διεθνή οργανισμό, όπως για όλα τα προϊόντα με την σφραγίδα ΠΟΠ.
«Προϊόντα που παράγονται εξ ολοκλήρου ή σχεδόν ολοκλήρου με αγελαδινό γάλα αυτά θα μπορούν να συνεχίζουν αν τυγχάνουν εμπορίας δεν θα μπορούν όμως να ονομάζονται χαλούμι», ανέφερε ο κ. Καδής.
Ο Υπουργός Γεωργίας πρόσθεσε πως με την πλήρη εφαρμογή της νομοθεσίας το προϊόν θα πάρει και την τιμή που του αξίζει, και έτσι θα επωφεληθούν τόσο οι κτηνοτρόφοι όσο και οι τυροκόμοι.