Κρατώντας σημαίες της Ουκρανίας, πλακάτ και φωνάζοντας συνθήματα, οι Ουκρανοί που ζουν στην Κύπρο, διατράνωσαν την πίστη τους στις ευρωπαϊκές αρχές και αξίες.
Ουκρανοί δήλωσαν στον ΑΝΤ1:
«Η χώρα μας παλεύει, η χώρα μας υποφέρει. Εμείς ήρταμε εδώ, για να ζητήσουμε την Ευρωπαϊκή Ένωση να βοηθά την χώρα μας, να καταφέρουμε να μπούμε στην ΕΕ πιο γρήγορα»
«Η Ουκρανία είναι Ευρώπη. Η Ουκρανία μπορεί και πρέπει να αποτελέσει γέφυρα ειρήνης, σταθερότητας, της Δύσης με την Ανατολή».
Μετά την ανάγνωσηψηφίσματος, οι διαδηλωτές διαλύθηκαν ειρηνικά.