Με βάση τα στοιχεία της τελευταίας εβδομάδας εντοπιστήκαν 2,103 νέα κρούσματα και δυστυχώς καταγράφηκαν 6 νέοι θάνατοι με τελική αιτία τη νόσο.
Ήδη στο νησί έγιναν σημαντικές χαλαρώσεις, με μόνο περιοριστικό μέτρο να παραμένει η υποχρέωση της προστατευτικής μάσκας στους εσωτερικούς χώρους.
Ήρθε ο καιρός να «πετάξουμε» τις μάσκες και από τους εσωτερικούς χώρους ; Απάντηση στο εν λόγω ερώτημα έδωσε σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι» ο Καθηγητής Μοριακής Ιολογίας δρ Πέτρος Καραγιάννης, ο οποίος εμφανίστηκε αρκετά αισιόδοξος για την πορεία της πανδημίας στο νησί.
«Βλέπω αρχές Ιουνίου να καταργείται η μάσκα σε εσωτερικούς χώρους, μέχρι το Φθινόπωρο», ήταν η εκτίμηση του δρ Καραγιάννη. Όπως εξήγησε η κατάταση αξιολογείται συνεχώς από τους ειδικούς.
Κληθείς να σχολιάσει την επιδημιολογική εικόνα στο νησί ο δρ Καραγιάνης επισήμανε ότι μέχρι στιγμής τα πράγματα φαίνεται να πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο. Σημείωσε δε ότι τα εβδομαδιαία κρούσματα φαίνεται να παρουσιάζουν πτωτική τάση.
«Την προηγούμενη βδομάδα τα κρούσματα ήταν 350 κρούσματα την μέρα, αυτήν την εβδομάδα έπεσαν στα 300».
Κλείνοντας εξέφρασε την ελπίδα να συνεχίσει η πτωτική πορεία των κρουσμάτων « παρά τις γενναίες χαλαρώσεις που έγιναν στο νησί».
Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί: