Σε νέα φάση κανονικότητας εισήλθε από χθες η Κύπρος καθώς τέθηκαν σε ισχύ νέες γενναίες χαλαρώσεις. Από οι κινητές μονάδες δειγματοληψίας του Υπουργείου Υγείας θα λειτουργούν μόνο τα Σαββατοκύριακα.
Σε δηλώσεις του στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ο Σύμβουλος Επικοινωνίας του Υπουργού Υγείας, Κωνσταντίνος Αθανασίου, ανέφερε πως δεν θα υπάρχουν πλέον κινητές μονάδες δειγματοληψίας και συστήνεται οι πολίτες να διενεργούν μια φορά την εβδομάδα rapid test.
Την ίδια ώρα, σημείωσε πως θα διενεργείται δειγματοληπτικός έλεγχος κάθε Σαββατοκύριακο ώστε να καταγράφεται η επιδημιολογική εικόνα του πληθυσμού.
«Οι πολίτες θα μπορούν να αποτείνονται σε κλινικά εργαστήρια αν θέλουν να υποβληθούν σε τεστ, αλλά, θα επιβαρύνονται οι ίδιοι με τα έξοδα της εξετάσης. Υπάρχει πλαφόν στα 10 ευρώ για τα rapid test», εξήγησε ο κ. Αθανασίου.
Δωρεάν rapid test θα μπορούν να διενεργούν σε συμβεβλημένα κλινικά εργαστήρια οι στενές επαφές των επιβεβαιωμένων θετικών περιστατικών.