Συγκλονιστικές ήταν οι στιγμές στην εμφάνιση της Ουκρανίας, με τον τραγουδιστή να κάνει έκκληση για βοήθεια στην Μαριούπολη και το Azovstal από την σκηνή του διαγωνισμού.
Το συγκρότημα Kalush Orchestra από την Ουκρανία ερμήνευσε επί σκηνής το τραγούδι Stefania στον μεγάλο τελικό της Eurovision.
Πριν το πρώτο ρεφρέν είδαμε μπροστά στη σκηνή μαύρες μεγάλες σκιές των 6 μελών του συγκροτήματος που κινήθηκαν σε κίτρινο και κόκκινο φόντο που παρέπεμπε σε ανατολή ηλίου. Στο δεύτερο ρεφραίν οι σκιές είχαν χρώματα και παραδοσιακά μοτίβα της χώρας τους.
Στα τελευταία δευτερόλεπτα του τραγουδιού είδαμε στο δάπεδο της σκηνής μπλε φωτισμούς και δύο μεγάλα χέρια που ήταν σαν να αγκαλιάζουν το συγκρότημα στη σκηνή της Eurovision.
Το τραγούδι τελείωσε με κίτρινους και μπλε φωτισμούς, στα χρώματα δηλαδή της Ουκρανικής σημαίας, γεγονός που προκάλεσε συγκίνηση σε όλη την Ευρώπη καθώς αυτή την περίοδο η χώρα βρίσκεται σε πόλεμο με την Ρωσία και ήδη έχουν χαθεί πολλοί άνθρωποι, ζώα και περιουσίες.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι το συγκρότημα από την Ουκρανία καταχειροκροτήθηκε από το κοινό που βρισκότανε στο στάδιο όπου διεξάγεται ο διαγωνισμός.
«Παρακαλώ βοηθήστε την Ουκρανία, τη Μαριούπολη. Βοηθήστε το Azovstal τώρα», φώναξε από τη σκηνή, ο τραγουδιστής Ολεχ Πσιούκ μετά την ερμηνεία του τραγουδιού "Stefania" του ουκρανικού συγκροτήματος.
Σε βιντεοσκοπημένο μήνυμά του από το Κίεβο που μεταδόθηκε πριν από την εμφάνιση του ουκρανικού συγκροτήματος, ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι δήλωνε ότι πιστεύει πως η Kalush Orchestra θα νικήσει. «Ευρώπη, ψήφισε την Kalush Orchestra, το τραγούδι nο. 12. Ας υποστηρίξουμε τους συμπατριώτες μας! Ας υποστηρίξουμε την Ουκρανία!», είπε σηκώνοντας τη γροθιά.
https://www.youtube.com/watch?v=cMihcM5CN_Y
Πηγή: protothema.gr