Η Μόσχα αναγνώρισε την ανεξαρτησία της Νότιας Οσετίας και της Αμπχαζίας μετά τον πόλεμο-αστραπή με τη Γεωργία, τον Αύγουστο του 2008.
Παρέχει οικονομική στήριξη στις δύο περιοχές, πρόσφερε τη ρωσική υπηκοότητα στους κατοίκους τους, ενώ χιλιάδες στρατιώτες σταθμεύουν εκεί.
Πηγή: in.gr