Σε δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ ο κ. Σωτηριάδης ανέφερε πως στα πρώτα χρόνια οι εκδηλώσεις των Ανθεστηρίων διοργανώνονταν με τη συμμετοχή μικρών παιδιών και περιλάμβαναν ελληνικούς χορούς. Αρχικά, οι εκδηλώσεις γίνονταν στο Ιακώβειο Γυμναστήριο με πολύ μεγάλη επιτυχία, αθρόα συμμετοχή και όμορφες στιγμές για τους παρευρισκόμενους αλλά και τους συμμετέχοντες. Αργότερα, στη διοργάνωση προστέθηκαν ανθοστόλιστα άρματα που συνοδεύονταν από ομάδες παιδιών. Στη συνέχεια, είπε, “οι εκδηλώσεις βγήκαν εκτός Παφιακού σταδίου, όπου διοργανώθηκαν για πολλές χρονιές, και μεταφέρθηκε η διοργάνωση τους στην Κάτω Πάφο με τη μορφή παρέλασης προς προσέλκυση τουριστών”.
Ξεχωρίζει τις μαζικές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στον Παφιακό Αθλητικό Στάδιο με τη συμμετοχή χιλιάδων ανθρώπων και με τα ανθοστόλιστα άρματα -το ένα πιο όμορφο και πιο πλούσιο σε λουλούδια από το άλλο. Θυμάται και την κάθε οικογένεια που ήθελε τα παιδιά της να λάβουν μέρος στα Ανθεστήρια αλλά και τον ανταγωνισμό που υπήρχε μεταξύ των σχολείων.
Φέτος η διοργάνωση έγινε έξω από το Δημοτικό Μέγαρο. Ο κ. Σωτηριάδης χαρακτήρισε φθίνουσα την πορεία των Ανθεστηρίων λόγω και της πανδημίας τα δύο τελευταία χρόνια, αλλά και της μείωσης του ενδιαφέροντος που παρατηρήθηκε τα τελευταία χρόνια από πλευράς του κόσμου. Δυστυχώς, παρατήρησε, σήμερα η γιορτή των Ανθεστηρίων άλλαξε χαρακτήρα και δεν περιλαμβάνει παρέλαση αρμάτων, παρά μόνο θεατρικά και χορευτικά δρώμενα. Η αλλαγή της μορφής των Ανθεστηρίων, οφείλεται, όπως εξήγησε, στη δαπάνη που απαιτείται για τη διοργάνωση, αλλά και στη μη σωστή προετοιμασία για τη διοργάνωση τους. "Τα Ανθεστήρια δεν είναι καρναβάλια", τόνισε.
Οπως είπε, τα Ανθεστήρια και ο εορτασμός τους πρέπει να επιστρέψει στην αρχική τους μορφή και ύστερα από προγραμματισμό και σωστή προεργασία. Είπε ακόμη πως για να επανέλθουμε στις παλιές καλές εποχές θα πρέπει να λειτουργήσει μια ομάδα από τον Δήμο Πάφου σε συνεργασία με τον Πνευματικό Φυσιολατρικό Όμιλο Πάφου ώστε να λαμβάνεται μία από κοινού απόφαση για το τι θα περιλαμβάνουν, πότε θα γίνονται, ποιες επαφές θα γίνουν και λοιπά. Εξέφρασε την άποψη πως το κόστος της διοργάνωσης πρέπει να αναλαμβάνεται από το Δημαρχείο Πάφου αφού ο Πνευματικός Φυσιολατρικός Όμιλος Πάφου δεν έχει έσοδα. Τα Ανθεστήρια αποτελούν μια καλλιτεχνική εκδήλωση που σημαίνει, όπως είπε, γιορτή των λουλουδιών με λουλούδια, άρματα, και όλα τα συναφή. Μια εκδήλωση χωρίς λουλούδια, πρόσθεσε, μειώνει την ιστορία και τη σημασία της εκδήλωσης. Ερωτηθείς σχετικά ο κ. Σωτηριάδης ανέφερε πως θα μπορούσε ο θεσμός των Ανθεστηρίων να αναβαθμιστεί νοουμένου ότι θα υπήρχε μια καλή προεργασία και προετοιμασία με τις επισκέψεις στα σχολεία . Εξέφρασε επίσης τους ενδοιασμούς του για τον υφιστάμενο τρόπο διοργάνωσης.
Επεσήμανε ακόμη πως θα πρέπει να γίνει και απολογισμός της διοργάνωσης των Ανθεστηρίων την περασμένη Κυριακή στην Πλατεία της 28ης Οκτωβρίου.
Όπως εξήγησε ο κ. Σωτηριάδης τα Ανθεστήρια ήταν από τις παλαιότερες εορτές που ετελούντο στην αρχαία Αθήνα προς τιμήν του Θεού Διονύσου. Στην Κύπρο, σημείωσε, τα Ανθεστήρια διοργανώνονταν προς τιμήν της Θεάς Αφροδίτης, της Κύπριδας Θεάς του Έρωτα, με πομπή που σχηματίζονταν από τη Νέα Πάφο και τη Γεροσκήπου όπου βρίσκονταν οι περίφημοι Ιεροί Κήποι της Θεάς προς την Παλαίπαφο τα σημερινά Κούκλια. Στην πομπή σημαντικό ρόλο είχαν τα λουλούδια, και αυτό θα πρέπει να διατηρηθεί, κατέληξε.