Αυτό αναφέρθηκε από τα μέλη της Επιτροπής Εσωτερικών της Βουλής κατά τη συζήτηση του θέματος.
«Η συζήτηση των νομοσχεδίων θα συνεχιστεί και σε επόμενες συνεδρίες ένα είναι το σημαντικό ότι όλοι συμφωνούμε ότι πρέπει να υπάρξει ένας αποτελεσματικός έλεγχος των ορίων εκπομπής ήχου από τα κέντρα αναψυχής και από όλους τους χώρους ψυχαγωγίας», δήλωσε η προεδρεύουσα της Επιτροπής, Μαρίνα Νικολάου.
Η βουλευτής των Οικολόγων, Αλεξάνδρα Ατταλίδου ανέφερε ότι «στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 25% πολιτών υποφέρουν από την ηχορύπανση 15 δισεκατομμύρια σπαταλούνται σε ιατρικές υπηρεσίες για αυτό το θέμα. Πρέπει να σας πω πως υπάρχουν κέντρα αναψυχής που αν κατοικείς δίπλα οι τοίχοι των σπιτιών κουνιούνται».
Παράλληλα τα μέλη της επιτροπής είχαν συνάντηση και με αντιπροσωπία του Γραφείου Δημοκρατικών Θεσμών και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Οργανισμού για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη.
Συζήτησαν την έκθεση του ΟΑΣΕ για τις τελευταίες βουλευτικές εκλογές στην Κύπρο η οποία καταδεικνύει τις ορθές και δίκαιες εκλογές που πραγματοποιήθηκαν.
Από την έκθεση ωστόσο, δεν έλειψαν και οι παρατηρήσεις, για τις οποίες θα γίνει προσπάθεια ενσωμάτωσης στο κυπριακό δίκαιο ενόψει και των προεδρικών εκλογών.
«Εν πρώτης είναι η πρόσβαση των αναπήρων στα εκλογικό κέντρα + ενώ έχουμε περιορισμό στους υποψήφιους τους ανεξάρτητους τα κόμματα δεν έχουν περιορισμούς στα ποσά που ξοδεύουν για προεκλογικό + και πάνω από όλα ως τελευταία παρατήρηση από τις δέκα είναι ότι θα πρέπει να θεσμοθετήσουμε την δυνατότητα διεθνών παρατηρητών», ανέφερε ο ειδικός αντιπρόσωπος για την κοινωνία των πολιτών στον ΟΑΣΕ, Κυριάκος Χατζηγιάννης.
Στην Επιτροπή Εσωτερικών έγινε αναφορά στη διασφάλιση της ελευθερίας του τύπου και στην τήρηση και προστασία της δημοσιογραφικής δεοντολογίας με αφορμή το πρόσφατο επεισόδιο και την παραίτηση του Ντίνου Φοινικαρίδη από την μεσημβρινή εκπομπή του Ραδιοφωνικού Ιδρύματος Κύπρου.