Θετικός παρουσιάζεται ο Υπουργός Παιδείας, Πρόδρομος Προδρόμου σχετικά με την συζήτηση που άρχισε χθες στη βουλή μετά την πρωτοβουλία του Προέδρου της Επιτροπής Παιδείας της Βουλής, Παύλου Μυλωνά για αλλαγή της ώρας προσέλευσης στα σχολεία και της ώρας αναχώρησης.
Ο Υπουργός Παιδείας, ερωτηθείς στο πλαίσιο των εγκαινίων του κοινού γηπέδου του Γυμνασίου και Λυκείου Παλλιουρώτισσας που πραγματοποιήθηκε χθες σημείωσε πως ο ίδιος πριν από ένα χρόνο είχε προτείνει την έναρξη διαλόγου.
Το θέμα ωστόσο όπως είπε σχετίζεται και με την συγκοινωνία, για τη μεταφορά των παιδιών, ενώ σημείωσε πως είναι θέματα που πρέπει να συζητηθούν και για αυτό χρειάζεται διάλογος.
https://www.youtube.com/watch?v=WZFbGA8VqqY