«Οι απόπειρες κατάληψης του εργοστασίου συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα. Οι Ρώσοι στρατιώτες βρίσκονται ήδη στον χώρο του Αζοφστάλ» μετέδωσε ο ραδιοφωνικός σταθμός επικαλούμενος τον Αραχάμια.
Μέχρι και απόψε το βράδυ η Ουκρανία παραμένει σε επαφή με τις ουκρανικές δυνάμεις που υπερασπίζονται το Αζοφστάλ, πρόσθεσε.
Νωρίτερα, ο δήμαρχος της Μαριούπολης, Βαντίμ Μποϊτσένκο είπε πως διεξάγονται «σφοδρές μάχες» διεξάγονται στις εγκαταστάσεις της χαλυβουργίας, λίγο αφότου η Μόσχα δήλωσε πως δεν έχει εξαπολύσει επίθεση εναντίον αυτού του αχανούς εργοστασίου όπου έχουν οχυρωθεί Ουκρανοί μαχητές.
Στο μεταξύ, σε βίντεο που δημοσίευσαν ρωσόφωνοι αυτονομιστές διακρίνεται έκρηξη πιθανόν από θερμοβαρική βόμβα στο εργοστάσιο του Αζοφστάλ.
Πηγή: protothema.gr