Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Αναστάτωση επικρατεί στους κτηνοτρόφους μετά τη νέα επιδρομή Τούρκων ζωοκλεφτών χθες το απόγευμα σε κτηνοτροφική μονάδα στη νεκρή ζώνη του Αστρομερίτη.

Στόχος ήταν τα υποστατικά άνδρα ηλικίας 58 ετών, από τα οποία έκλεψαν 30 αμνοερίφια συνολικής αξίας τριών χιλιάδων ευρώ περίπου.

Για την κλοπή των ζώων έχουν ενημερωθεί και τα Ηνωμένα Έθνη, αφού πιστεύεται ότι αποτελεί έργο Τούρκων ζωοκλεφτών, οι οποίοι μετά την Ποταμιά και τις γύρω κοινότητες μετακινήθηκαν τώρα στον Αστρομερίτη

Για να μην υπάρξουν παρόμοια κρούσματα η Αστυνομία θα εντείνει από απόψε τις περιπολίες της κατά μήκος της νεκρής ζώνης, ενώ το ίδιο ζητήθηκε να πράξουν και τα Ηνωμένα Έθνη