Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων έπειτα από την προσευχή του Μπαϊραμιού, ο Ταγίπ Ερντογάν είπε, συγκεκριμένα, «πιθανότατα θα έχουμε τηλεφωνική επικοινωνία με τον κ. Πούτιν αυτή την εβδομάδα. Επιθυμία μας είναι να συγκεντρώσουμε τους ηγέτες στην Κωνσταντινούπολη ή στην Άγκυρα. Το σημείο λύσης για τα βήματα που θα γίνουν στα ανατολικά της Ουκρανίας θα είναι η Τουρκία. Θα είναι η Κωνσταντινούπολη ή η Άγκυρα».
Όπως ανέφερε το Σάββατο, ο εκπρόσωπος της τουρκικής προεδρίας Ιμπραήμ Καλίν πήγε στο Κίεβο μαζί με τον Τούρκο Υφυπουργό Εξωτερικών. «Ελπίζω να επιταχύνουμε αυτή τη διαδικασία, θα προσπαθήσουμε να επιταχύνουμε όλες τις απομακρύνσεις πολιτών από τη Μαριούπολη, να βρούμε μια λύση σε αυτό το ζήτημα», είπε ο Ταγίπ Ερντογάν.