Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ανάσες παίρνει το Σύστημα Υγείας καθώς οι επιδημιολογικοί δείκτες βελτιώνονται καθημερινά, όπως προκύπτει από με την εβδομαδιαία επιδημιολογική αναφορά του Υπουργείου Υγείας.

Από την προηγούμενη Παρασκευή μέχρι και χθες οι νοσηλείες μειώθηκαν στις 89 με μόλις 20 ασθενείς να νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση. Δέκα εξ αυτών είναι διασωληνωμένοι ενώ οι υπόλοιποι νοσηλεύονται στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας. Το δε ποσοστό των νοσηλευόμενων χωρίς ιστορικό εμβολιασμού, έπεσε το 42,7% .

Ο Σύμβουλος Επικοινωνίας του Υπουργού Υγείας, Κωνσταντίνος Αθανασίου, ανέφερε πως «ο καθοριστικός παράγοντας αυτό που επαναλαμβάνουμε συνεχώς είναι οι νοσηλείες άρα βλέπουμε ότι υπάρχει μείωση στις νοσηλείες, άρα είναι κάτι το οποίο δίνει αν θέλετε και το δικαίωμα ή ακόμη και οποιεσδήποτε επιλογές για περαιτέρω άρση των μέτρων».

Πάρα την βελτίωση των νοσοκομειακών δεικτών, ωστόσο, την τελευταία εβδομάδα κατέληξαν από επιπλοκές λόγω κορωνοϊού εννέα ασθενείς, ανάμεσα τους και μια γυναίκα ηλικίας 59 ετών. Συγκεκριμένα από τις 22 έως τις 28 Απριλίου έσβησαν έξι άνδρες ηλικίας από 75 έως 93 ετών και τρεις γυναίκες από 59 ετών έως 87.

Από τη μεριά της η Σύμβουλος του Υπουργού Υγείας, Δρ. Ζωή Δωροθέα Πανά, είπε πως «μιλάμε για μια πανδημία που μεταβαίνει σε άλλη φάση, ο δρόμος προφανώς θα θέλαμε να είναι προς την ενδημικότητα. Κανένας δεν μπορεί να προβλέψει στο τι θα γίνει περαιτέρω. Είμαστε όμως, λόγω εποχικότητας, υψηλής ανοσίας, εμπειρίας και γνώσεων σε μια πολύ καλύτερη φάση από ό,τι ήμασταν τα προηγούμενα δύο χρόνια».

Αυτή την εβδομάδα τα κρούσματα πλησίασαν τις 4,000. Στην κοινότητα έχουν ανιχνευτεί 3, 786 θετικά άτομα από σύνολο 143, 329 διαγνωστικών εξετάσεων, με το ποσοστό θετικότητας να διαμορφώνεται στο 2,64%.