Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Μάριο Πελεκάνο, στη συνάντηση που θα έχει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας με την Εσθονή Πρωθυπουργό θα υπογραφεί Μνημόνιο Συναντίληψης, για τα θέματα της ψηφιακής διακυβέρνησης και της κυβερνοασφάλειας. Θέματα, τα οποία είναι ψηλά στις προτεραιότητες της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Η Εσθονία θεωρείται πρότυπο ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αφού πέραν του 85% η διακυβέρνησή της χώρας, στηρίζεται εξ ολοκλήρου στην τεχνολογία. Και είναι για αυτό τον λόγο, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος, που ένα ποσοστό της τάξης του 23% του συνολικού ποσού που αναλογεί στην Κυπριακή Δημοκρατία από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας μέσω του Σχεδίου "Κύπρος-Το Αύριο" θα δοθεί για αυτό τον σκοπό, της μετάβασης σε μια ψηφιακή διακυβέρνηση, ώστε το όφελος να μετακυλύετε προς όλους τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.